søndag 29. mars 2009

Netvibes

Netvibes blir meir og meir interessant ettersom eg legg til fleire ting, kanskje endar det med at eg lagar eit reelt nav for klassa mi før året er omme?
M3 vart ikkje ferdig i helga, men eg har eit utkast. Eg rakk iallefall å gjere ferdig årsmeldinga for Utdanningsforbundet, og det årsmøtet skal haldast før oppgåvefristen går ut ;)
Eg har sett på fleire av videoane det er vist til i leksjonane, og lært mykje av dei. Birgitte Kleivset sin definisjon av informasjonskompetanse var grei å forholde seg til, og eg har brukt litt ekstra tid på Wesch sin video. Kanskje er det ikkje så langt inn i framtida som eg tenkte då eg såg det første gongen? Eg trur at mange etterkvart vil oppdage fordelen med RSS, og det vil bli eit behov for å samle informasjonsstraumen på ein plass. Medan eg har arbeidd med M3 har eg hatt større fokus på RSS, og ser no det lille symbolet på snart alle nettsider eg er innom. Læringsplattforma i grunnskulen i Stranda er PedIt, neste prosjekt må bli å finne ut korleis eg tek vare på RSS innanfor denne. Sjølv om eit informasjonsnav ikkje er så langt inn i framtida, er likevel realiteten i grunnskulen at mange av lærarane heng etter i den digitale verda, enkelte ser heller ikkje nokon fordel med læringsplattformer eller bruk av dataommet til anna enn tekstproduksjon på tradisjonelt vis.
Her har vi eit større prosjekt som ventar: Korleis overbevise om at det er nyttig å bruke tida på datarommet til noko meir enn drillprogram og Writer? Korleis flytte arbeid med informasjonskompetanse frå dei to timane i veka på datarommet og over til den daglege undervisninga?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar